Het ITSM-ecosysteem
Middels onze ITSM-ecosysteem oplossing kunnen we heel snel al uw klanten en uw leveranciers real time (!) koppelen aan uw service management systeem zónder investering in software of hardware!
Dat betekent dat elke wijziging in uw systeem direct in het systeem van de klant of de leverancier wordt bijgewerkt, en vice versa! Oftewel het voelt alsof uw klanten en leveranciers inderdaad in uw systeem geïntegreerd zijn ! Natuurlijk alleen wanneer u dat wilt. U heeft dus volledige controle over de inrichting.
Waarom kiezen voor déze oplossing?
Natuurlijk kunt u service management pakketten ook op andere manieren aan elkaar koppelen. Bijvoorbeeld via e-mail of ftp of een integratie op database niveau met bijvoorbeeld Biztalk. Elk van deze oplossingen is echter niet ideaal. E-mail levert een hoop communicatieproblemen, FTP is niet realtime en een database integratie duurt relatief lang en is duur. Onze oplossing is echter…
Klaar om te gebruiken
|
Onze oplossing is geen integratie in de traditionele zin van het woord. Het betreft hier een kant en klare en " state of the art" cloud dienst die al operationeel is. De oplossing is direct (real time), veilig, betrouwbaar, flexibel en wordt ondersteund met een excellente support service. Het enige wat u nog hoeft te doen is aansluiten.
|
|
Snel te implementeren
|
Met de juiste logica voorhanden kunnen nieuwe integraties in dagen gerealiseerd worden in plaats van in weken of maanden.
De initiële integratie doen wij in één maand wat u merkt in uw initiële investering: deze is erg laag !
|
|
Kosteneffectief
|
Sinds u simpelweg een dienst afneemt wordt u niet geconfronteerd met licentiekosten of onderhoudskosten die een traditionele integratie met zich zouden meebrengen.
Bekijk de verschillen met een reguliere implementatie
|
|
Hoe werkt het ?
Uw service management pakket en die van uw klanten en/of leveranciers worden via een beveiligde verbinding (SSL) gekoppeld met een datacenter die aan alle moderne beveiligingseisen voldoet (SAS type 2, ISO 27001 en PCI DSS level 1). In dit datacenter draait de software die het hart vormt van onze dienst. Deze software bestaat uit kanalen, een broker en een userinterface.
De kanalen zijn de vertalers van de informatie die uit de service management pakketten komen naar het formaat die de broker nodig heeft en vice versa. Middels de userinterface wordt de logica in de broker aangebracht en de broker vertaalt op basis hiervan de binnengekomen informatie naar informatie die in het ontvangende pakket opgenomen dient te worden. Zie hiernaast voor een grafische weergave.
Om de juiste communicatie te bewerkstelligen wordt de benodigde logica samen met u ontworpen op basis van uw bestaande service management processen. Als voorbeeld : call x wordt aangemaakt met status y in uw systeem. Deze call moet worden doorgezet naar uw leverancier zodra status z bereikt is, inclusief statusinformatie. Een dergelijke mapping wordt vastgelegd in flowcharts en vervolgens ingebracht in de broker. Een typische tijdsduur voor het in kaart brengen van alle logica én het implementeren in de broker bedraagt 1 maand!
Integratie van de ITSM tools in uw serviceketen
Het ITSM-ecosysteem is een oplossing die u totalecontrole over uw gehele serviceketen geeft, van klant
tot leverancier!